مدیر دفتر پرستاری

مدیر خدمات پرستاری :  خ سلیمانی

سوابق تحصیلی :   کارشناس پرستاری

تماس با  داخلی : 270

شرح وظایف :
  •      برنامه ریزی در زمینه ارتقاء کیفی و بهبود مستمر فعالیتهای ارائه خدمات پرستاری به بیماران
  •     گردآوری اطلاعات از مرکز شامل: نمودار سازمانی مصوب، هدف، نوع فعالیت، گزارش ماهیانه و سالیانه، گزارش حسابرسی پرستاری، پرونده های کارکنان پرستاری، مصاحبه با کارکنان گروه پرستار
  •     گردآوری اطلاعات از منابع شامل: نیروی انسانی (پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، تکنسین ها و کاردان های اتاق عمل و هوشبری و سایر کادر  وابسته )/ساختار فیزیکی / امکانات و تجهیزات
  •     شرکت فعال در نهادهای سیاستگذاری و دیگر کمیته های درون سازمانی
  •     تعیین اهداف (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت) مبتنی بر نیازها جهت تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی مددجو/ بیمار با توجه به خط مشی های مرکز متبوع  و پیشنهاد به مقامات ذیربط
  •     تعیین خط مشی و اتخاذ روش های مناسب و تعیین جدول زمانی بندی برای رسیدن به اهداف مورد نظر
  •     برنامه ریزی جهت تشکیل و شرکت در کمیته های خاص با شرح وظایف مدون (آموزشی، پژوهشی، کنترل و نظارت بر کنترل عفونت و....)
  •     ارائه راهکار بهینه به مسئول و ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه از منابع موجود به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر
  •     تدوین و اجرای برنامه های آموزش به بیمار و خانواده درسوح پیشگیری
  •     ایجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامه ریزیهای بهداشتی، درمانی و توانبخشی مرکز
  •     جلب مشارکت تیم بهداشتی مرکز برای دستیابی به اهداف
  •      ایجاد هماهنگی دربرنامه های آموزشی بالینی دانشجویان گروههای پرستاری
  •      مشارکت در تنظیم بودجه جهت فعالیتهای مرکز
  •      تعیین و پیشنهاد بودجه مورد نیاز و الویت بندی آنها جهت اجرای برنامه های پرستاری
  •      مشارکت در طرحهای پژوهشی
  •      برنامه ریزی و پیشنهاد جهت پیشگیری از عفونت (کنترل عفونت)
  •      انجام برنامه ریزی و همکاری با سایر واحدهای ذیربط در جهت ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای کارکنان پرستاری
  •      ارائه راهکارهای اساسی دربرنامه ریزی جهت تامین رفاه کارکنان تحت نظارت با همکاری سایر واحدهای ذیربط
  •     تعیین برآورد سطوح مختلف نیروی انسانی مورد نیاز بخش های پرستاری براساس استانداردهای علمی
  •     تعیین حدود و انتظارات و عوامل عملکردی در رده های مختلف شغلی با توجه به امکانات و شرح وظایف مصوب
  •     بکارگیری نیروی انسانی بر اساس توانایی افراد در شیفتهای مختلف کاری
  •     پیشنهاد و مصاحبه با داوطلبان و انتخاب افراد صلاحیت دار و معرفی آنها به کارگزینی جهت بکارگیری
  •     پیشنهاد انتصاب و انتقال کارکنان تحت نظارت به واحدهای ذیربط
  •     تصمیم گیری در مورد مرخصی ها ، ماموریتها و کارکنان گروه پرستاری
  •     رهبری و هدایت واحدهای ذیربط در جهت تحقق اهداف سازمانی
  •      ارائه الگوی مناسب پرستاری با برقرای ارتباط موثر/ عملکرد مطلوب / حسن رفتار شغلی
  •      اتخاذ تدابیر لازم و ارائه راهکارها ی اساسی در جهت ایجاد تقویت انگیزش در کارکنان (تشویق و تنبیه) گروه پرستاری
  •      اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها
  •      تشکیل و اداره جلسات اختصاصی و ویژه در جهت حل مشکلات واحدهای ذیربط با بهره مندی از فن آوریهای علمی حل مسئله